KLASYKA współczesna
GHO
2003-10-11 17:23:48 UTC
Czy dacie sie zaprosic tym razem do zabawy otwartej i lagodnie
intelektualnej.
Ciekaw jestem czy grupowicze sa w stanie okreslic klasyke kabaretu, ale w
obrebie pojedynczych skeczy?

Chodzi nie tylko o to co juz przesz³o do historii (starsze kabarety) ale
rowniez te grane nawet dzisiaj.
Jesli chodzi o tytuly to bedziemy sobie pomagac.

Ustalmy liste 100 najlepszych skeczy (albo takich ktore powinno sie znac)

Moich pare propozycji: (zaczne wspolczesnie)

1. Ani mru mru: Supermarket
2. Ani mru mru: Tofik

3. KMN: Monolog górala dresia¿a z komórk±.

4. Ciach: Kenigen Šnie¿ka

5 JURKI: Noce i dnie

6. SZUM: Serial brazylijski

7. Tey: Mamuska

8. POTEM Nudze sie
9. POTEM Czerwony kapturek
10. POTEM Wywiad z arturem

No to tak na arzie na rozgrzewke.
Zapraszam zostawimy potomnym. :-)

Grzegorz Halama

***@go2.pl
www.halama.pl
FanZenonka
2003-10-11 17:33:02 UTC
Post by GHO
Ustalmy liste 100 najlepszych skeczy (albo takich ktore powinno sie znac)
Moja propozycja:
GHO - serial z panem Joziem i kurczakami ;-)))
Pzdr. Joanna
p.s. to taka mała prywata ;-), ponieważ w zanadrzu mam lepsze propozycje ;-)
TK
2003-10-11 17:38:27 UTC
Witam,

moja dziesiątka to (kolejność przypadkowa):
1. Grupa Rafała Kmity - Psy 3
2. Dno - Puszek Okruszek
3. KMN - Wymówka
4. HI-FI - Świnka
5. HI-FI - Megaopera
6. Ani Mru-mru - Czerwony Kapturek
7. KMN - Ławeczka
8. Mumio - Kubeczek
9. Potem - Nudzę sie
10. KMN - No i stało się

pozdrawiam

Tomasz
FanZenonka
2003-10-11 18:14:46 UTC
No to teraz powaznie:
1. TEY (wszystko) - tu nie jestem obiektywna ;-)
2. Potem (wszystko) - najprawdziwsza prawda
Pzdr.Joanna
news.tpi.pl
2003-10-11 18:59:24 UTC
Witam

Użytkownik "GHO" <***@go2.pl>

[...]
4. Ciach: Kenigen ¦nieżka
Znam w wykonaniu Potem.
(Jesli chodzi o tę Koenigen Sniezke won do lasu co to wo wohnst
du)

pozdrawiam
Grzegorz Górecki
krislob
2003-10-11 20:01:18 UTC
U�ytkownik "GHO" <***@go2.pl> napisa� w wiadomo�ci news:bm9eb3$p9a$***@atlantis.news.tpi.pl...

Dodam do tego

Ani mru mru: Chiñska restauracja.

KMN: Wymówka
KMN: Dentysta
KMN: Wywiad z politykiem
KMN: Policjant

TEY: Z ty³u sklepu...

POTEM: Pierwsza mi³o¶æ.

HiFi: Grypa

Mumio: Senior Euhenio
Mumio: Jesieñ

£owcy.B - Autobus (z klasyki najm³odszej)

zdr
krs
Karol KSM
2003-10-11 21:31:30 UTC
Moja klasyka wspó³czesna, kolejno¶æ nie zobowiazujaca, aczkolwiek...:

1. Ciach - Zagrasz Konia ( Gawronski - jako rezyser),
2. POTEM - Krolowa Sniegu
2. Grupa Rafala Kmity (POP SHOW wejscie Dobry wieczor, dobry wieczor + czym
dostala malzonka)
3. Formacja chatelet - struganie
4 Krzysztof Piasecki & ... no wlasnie kto?? - Boryna
5. Kabaret Moralnego Niepokoju - piosenka o hydrauliku
6. Szum - przytul mnie
7. Mumio - Senior Euhenio
8. Ani mru mru - supermarket
9. Marcin Daniec - Golota
10. Halama - ja wiedzialem ze tak bedzie

Poozdroofka Karol KSM
krislob
2003-10-11 21:51:44 UTC
Post by Karol KSM
4 Krzysztof Piasecki & ... no wlasnie kto?? - Boryna
Zygmunt.

zdr
krs
d***@op.pl
2003-10-11 22:52:46 UTC
Hi Fi
Doktor
rapowana piosenka "no co ty robisz">

KMN:
piosenka o weselu
wymówka-samochód chłodnia!!
monolog
biblioteka

Ani mru mru:
chińczyk
brzuchowówca

Potem:
auyobus czerwony
i jeszcze kilka.

pozdro
doberr
krislob
2003-10-12 08:52:40 UTC
wymówka-samochód ch³odnia!!
czuje ze to bedzie wysoko, prawei kazdy to wymienia :-)
biblioteka
Zapomniaalem! Oczywiscie ze tak!

zddr
krs
Zenon Grodzki
2003-10-12 09:26:23 UTC
Post by GHO
Ustalmy liste 100 najlepszych skeczy (albo takich ktore powinno sie znac)
KMN - skecz Pod Grunwaldem (Bździochy) i piosenki, a zwłaszcza ta
o weselu.

Mumio - Senior Eugenio, Jesień

HiFi - Świnka

GHO - Bakteria

Potem - Królewna Śnieżka (,,ten arszenik jest zatruty''), Nudzę się.

Zenon Grodzki
GHO
2003-10-12 09:31:48 UTC
Post by news.tpi.pl
Post by GHO
4. Ciach: Kenigen Šnie¿ka
Znam w wykonaniu Potem.
Kabaret Potem nigdy nie wykonywa³ tego skevczu.
Wykonanie które znasz nalezy do kabaretu Ciach.

Po prostu ktoœ wpuœci³ w internet blad.
Po internecie krazy plik CIACHOW pod nazwa POTEM.

Swoja droga widzialem kiedys caly moj program jako POTEMOW.
:-)
I Prae obcych plikow podpisanych moim nazwiskiem.

Grzegorz Halama

***@go2.pl
www.halama.pl
Marcin Konpanowski
2003-10-12 11:27:02 UTC
On Sat, 11 Oct 2003 21:59:56 +0200, "krislob"
Łowcy.B - Autobus (z klasyki najmłodszej)
etam...

"ide sobie ulica
z moja dziewczyna.... TRALALA!"
:)
--
Marcin Konpanowski
O Rh+ Kell-
przy odpowiadaniu usun '_news' z mojego adresu
krislob
2003-10-12 11:34:52 UTC
Post by Marcin Konpanowski
"ide sobie ulica
z moja dziewczyna.... TRALALA!"
to z piosenek... popieram

zdr
krs
tombak
2003-10-12 14:42:38 UTC
Post by GHO
Czy dacie sie zaprosic tym razem do zabawy otwartej i lagodnie
intelektualnej.
łagodnie to tak
Post by GHO
Ciekaw jestem czy grupowicze sa w stanie okreslic klasyke kabaretu, ale w
obrebie pojedynczych skeczy?
Jak na poważnie, to:
- o seksssapilu piosenka Bodo
- "bridż" - wiadomo
- "sęk" - jw
- "węzykiem" - jw
- butelki przed Dziewońskim
- "Bażant i kura" - Salon N
- "nóżki kaczuszki" -Piwnica
- "Mamuśka", "bombki" Tey'a
- "Pinokio", "nudzę się" - Potem
- "Kleofas" GHO
- " Niech żyje sztuka!" - Kmita
- "S.Eugenio", "Mariusz" - Mumio

Pozdr. t
krislob
2003-10-12 15:03:19 UTC
Post by tombak
"bombki" Tey'a
Pelagia.

zdr
krs
Robo
2003-10-12 15:14:39 UTC
Post by GHO
Ustalmy liste 100 najlepszych skeczy (albo takich ktore powinno sie znac)
Siur! Dla mnie te nalepsze to:

1.AMM - Czerwony Kapturek;
2.AMM - Chiñska restauracja (zw³aszcza odk±d Rabbaj wreszcie
naprawi³ b³ad logiczny i wyjawia ¿e przyszed³ do restauracji bo tu mia³
najbli¿ej - mêczy³o mnie wcze¶niej po co przylaz³ jak nie lubi
chiñszczyzny...:) );
3. KMN - Gangsterzy z dziwnymi pseudonimami;
4. DNO - Piosenka zespo³u ko¶cielnego "Gitary Jerychoñskie";
5. POTEM - Jak zdobywano Trojê;
6. TEY - SRU!!!;
7. MUMIO - Dziwne zwyczaje zapomnianego plemienia;
8. SZUM - Katechetka na zastêpstwie;
9. HI-FI - Pocz±tek programu, czyli o tym jak Kamol pewnego razu my¶la³ (!);
10. HRABI - Piosenka o podatkach.

No i kto da wiêcej? :)

- Tato, co sadzisz o zalewie pornografii?
- To dobrze, ze jest taka konkurencja, to podnosi jakosc pornografii...
Robo
2003-10-12 15:17:18 UTC
Post by krislob
Post by tombak
"bombki" Tey'a
Pelagia.
³atwo skojarzyæ

krislob
2003-10-12 17:51:54 UTC
Post by Robo
No i kto da wiêcej? :)
Ja.

Dorzuce jeszcze dla mnie absolutnie genialn± rozmowê Panów z KMN z których
ka¿dy ma jak±¶ odzywkê któr± przetyka wypowiedŒ, np. "Nie?" a¿ w koñcu
ostatni ma "K*rwa" i wtedy wszyscy zawstydzeni wychodz± :-))) Jaki¶ tytu³ to
ma ?

zdr
krs
GG
2003-10-12 18:50:43 UTC
Witam!

Użytkownik "krislob"
No i kto da więcej? :)
Ja.
Dorzuce jeszcze dla mnie absolutnie genialn± rozmowę Panów z KMN
[...]

Zaczyna sie od:

Czesc, sluchaj
Potem jest: proszeCiebie, prawda, nie i finalowa k***
Poza tym wystepuje tam damski glos (bo ja tylko empetrujke...)

pozdrawiam, Grzegorz Górecki

Następna strona >
Strona 1 z 5